**לא ניתן לבצע איסוף עצמי בתקופת הסגר עד להודעה חדשה

**החלפות/החזרות תוך 60 יום מתאריך הרכישה להזמנות אונליין שבוצעו בימי הסגר 

**בשל עומסי הסגר ייתכנו עיכובים בזמני קבלת החבילות, אנו עושים את מיטב המאמצים בכדי שהחבילה תגיע אליכם עד 7 ימי עסקים

החזרות/ החלפות

רוצים להחליף או להחזיר מוצר שרכשתם? אין בעיה! 

ודאו שהמוצר לא היה בשימוש ושהוא לא נפגם או ניזוק, הגיעו למרכז אילה ברלין עם המוצר באריזתו המקורית, הקבלה או פתק ההחלפה (עד 14 יום מיום הקנייה) וזה הכל!

במרכז תוכלו לקבל זיכוי, מוצר חלופי או החזר כספי לבחירתכם (למעט על דמי המשלוח).

** החלפות / החזרות לרכישות אונליין מתבצעות במרכז אילה ברלין בלבד **

בכל שאלה נוספת צוות שירות הלקוחות של אילה ברלין ישמח לסייע בטלפון: 077-6704640 או באימייל: [email protected]

משלוחים

הזמנתם מוצר באתר? תתחדשו! עכשיו תבחרו כיצד לקבל אותו:

זמני משלוח:

תנאי שימוש החזרות/החלפות

**החלפות / החזרות לרכישות אונליין מתבצעות במרכז אילה ברלין בלבד **

**החלפות/החזרות תוך 60 יום מתאריך הרכישה להזמנות אונליין שבוצעו בימי הסגר 

  1. החזרת מוצר תוך 14 יום מתאריך הרכישה בלבד, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית (מוצר סגור), בצירוף הוכחת קנייה.
  2. בסניף תוכלו לקבל זיכוי, מוצר חלופי או החזר כספי לבחירתכם.
  3. החזר כספי יינתן באופן בו בוצע התשלום, עד 7 ימים מיום ביצוע ההחזרה/החלפה/ביטול העסקה. החזר כספי במזומן יינתן בהחזרה בצירוף פתק החלפה בלבד.
  4. החזר כספי יינתן בניכוי דמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או ₪100 – לפי הנמוך מביניהם. אם יבחר הלקוח לקבל שובר זיכוי במקום ההחזר הכספי, לא יהיה חיוב דמי ביטול. בביטול עסקאות בכרטיסי אשראי – תיתכן עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של עד 2.5% נוספים לדמי הביטול לעיל. לא ניתן יהיה להחזיר מוצרים מכל סוג שהוא שנעשה בהם שימוש ו/או שיוצרו במיוחד עבור הלקוח או על פי מידותיו או בהתאם לדרישות מיוחדות ו/או מוצרים שאריזתם נפתחה ושלא ניתן לארזם בשנית.
  5. בהזמנות בהן ניתנה מתנה/ות יחד עם המוצר שהוזמן, והלקוח מבקש לבצע החזרת מוצר שהוזמן ללא המתנה/ות – ינוכה 50₪ מסכום ההחזר הכספי עבור כל מתנה שניתנה ללקוח ולא הוחזרה על ידו יחד עם המוצר. על המתנה להיות סגורה באריזתה המקורית.

מעקב אחר משלוחים: 

הזמנותיכם נארזות בקפידה ומועברות לחברת השליחויות בכדי לספק את הזמנותיכם בזמן.

לכל שאלה בנושא משלוחים ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות של אילה ברלין בדוא"ל: [email protected]

הגנת הצרכן/ביטול עסקה/מכירה ו/או כשל תמורה

לקוח רשאי לבטל הזמנה רק בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").

• ביטול הזמנה יעשה באמצעות פנייה באחת מן הדרכים הבאות:
1. בעל פה – בטלפון : 077-6704640 או במרכז אילה ברלין.
2. בדואר רשום – רחוב דרך יצחק רבין 1, פתח תקווה.
3. בדואר אלקטרוני בכתובת [email protected].
4. ברכישה מקוונת – באמצעות האתר.
• בעסקת מכר מרחוק, רשאי כל צרכן לבטל את העסקה תוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה ו/או ממועד קבלת המוצר (לפי המאוחר), ולגבי צרכן הנכלל באוכלוסיות המיוחדות (אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש) בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה ו/או ממועד קבלת המוצר לפי המאוחר.
• במקרים בהם מבקש הלקוח לבטל עסקה עקב פגם במוצר ו/או בעקבות אי התאמה בין המוצר שקיבל ובין הפרטים שנמסרו לו על ידי אילה ברלין ו/או בעקבות אי הספקת המוצר במועד ו/או בשל כל הפרה אחרת שלטענתו נגרמה לו על ידי אילה ברלין, הוא יפנה לאילה ברלין באחת מן הדרכים המצוינות לעיל לעיל ובכפוף לנכונות טענותיו יוחזר לו כספו ללא גביית דמי ביטול.
• בגין ביטול עסקה שלא מהטעמים המנויים לעיל יגבו דמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100₪ לפי הנמוך מבניהם. אם יבחר הלקוח לקבל שובר זיכוי במקום ההחזר הכספי, לא יהיה חיוב דמי ביטול.
• בעסקאות בהן ניתנה מתנה/ות יחד עם המוצר שהוזמן, והלקוח מבקש לבטל את העסקה – ינוכה ₪50 מסכום ההחזר הכספי עבור כל מתנה שניתנה ללקוח ולא הוחזרה על ידו יחד עם המוצר.


ביטול עסקה באתר אילה ברלין
ביטול הזמנה שבוצעה על ידי הלקוח באתר אילה ברלין יתבצע באמצעות מסירת הודעה בעל פה או בכתב באחד מערוצי התקשורת שלנו ובהתאם להוראות חוק להגנת הצרכן.
בהודעת הביטול על הלקוח למסור את שמו המלא, מספר תעודת הזהות של מבצע הרכישה וכן את פרטי ההזמנה המלאים.
במידה והלקוח מבצע ביטול עסקה טלפוני יש לספק מספר נייד המשויך להזמנה.
ניתן לבטל את ההזמנה דרך ערוצי התקשורת הבאים:
1. בעל פה במספר הטלפון 077-6704640 או במרכז אילה ברלין.
2. בדואר אלקטרוני של שירות הלקוחות בכתובת [email protected].
3. בדואר רשום למשרדי החברה ברחוב דרך יצחק רבין 1, פתח תקווה.

לקוח רשאי לבטל עסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות בתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א -1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק)."

החלפת מוצרים תתבצע בהתאם להוראות בתקנון האתר ובהתאם לאמור בסעיף החזרות החלפות.

לתקנון האתר ולפרטים מלאים לחצו כאן